Betalen
Veelgestelde vragen over betalen
Heb ik een betalingsachterstand?
Op deze pagina in Mijn Greenchoice vind je jouw termijn-, jaar- en eindnota’s. Daar staat welke nota's nog niet betaald zijn. Openstaande nota's kun je hier direct via iDEAL betalen.
Heb je een bedrag handmatig naar ons overgemaakt? Ga dan uit van een verwerking van 2 bankwerkdagen.
Heeft Greenchoice mijn betaling ontvangen?
Als je een bedrag aan ons betaalt via iDEAL of zelf een bedrag naar ons overmaakt met het juiste notanummer, verwerken wij dat binnen twee werkdagen. In Mijn Greenchoice vind je jouw termijn- en jaar/eindnota’s en welke hiervan nog openstaande bedragen zijn.
Hoe betaal ik bij Greenchoice?
Bij Greenchoice werken we met automatische incasso. Zo betaal je altijd op tijd zonder dat je er extra moeite voor hoeft te doen. De termijnnota incasseren we rond de 6e van de maand en de jaar- en eindnota altijd rond de 10e.
Betaal je liever zelf? Je kunt ook elke maand het bedrag zelf overmaken. We sturen je dan maandelijks een betaallink.
In Mijn Greenchoice zie je welke betaalwijze je nu hebt.
Wil je jouw betaalwijze aanpassen? Laat het ons weten via onze contactopties.
Wat moet ik doen als ik moeite heb met betalen?
1 op de 3 huishoudens in Nederland heeft moeite om maandelijks de rekeningen te betalen. Heb jij hier ook wel eens moeite mee, dan helpt Greenchoice je graag. Je kunt onze informatiepagina over betalen bekijken of contact opnemen met mijn collega's.
Via onze partner Geldfit kun je gratis en anoniem hulp en advies krijgen over jouw financiële situatie. Dit kun je eenvoudig krijgen via de online test.