Wij maken gebruik van cookies en vergelijkbare technieken om onze website te analyseren en om de inhoud van onze website & advertenties af te stemmen op jouw voorkeuren. Lees meer over onze cookies of hoe wij omgaan met jouw privacy. Wanneer je de cookies accepteert plaatsen wij naast functionele & analytische cookies ook marketing cookies. Wil je dit liever niet? Klik dan op sluiten of ga naar Instellingen aanpassen
Akkoord Niet akkoord

Cookie instellingen

Greenchoice maakt gebruik van cookies om u beter van dienst te kunnen zijn. Kies hieronder van welke cookies u gebruik wilt maken.

Mijn Greenchoice

  • Geef je meterstanden door
  • Krijg inzicht in je energieverbruik
  • Bekijk je jaarafrekening
Ga naar Mijn Greenchoice

De voordelen van Mijn Greenchoice

Met Mijn Greenchoice kan je veel energiezaken zelf regelen. Zo kan je bijvoorbeeld zelf je voorschotbedrag aanpassen en je verhuizing doorgeven. Simpel, altijd en overal.

Account aanmaken

Om gebruik te kunnen maken van Mijn Greenchoice heb je een account nodig. Heb je deze nog niet aangemaakt? Of ben je in het verleden klant geweest en ben je opnieuw klant geworden? Klik dan hier.

  • Vul je klantnummer en gegevens in ter verificatie
  • Kies een gebruikersnaam en wachtwoord
  • Bevestig je account door middel van de bevestigingse-mail

Inloggegevens vergeten

Heb je eerder een account aangemaakt en ben je jouw inloggegevens vergeten? Gebruik dan onderstaande link om je gegevens op te vragen.

Mijn dossier wordt Mijn Greenchoice

We zijn momenteel bezig met het vernieuwen van Mijn dossier. Het krijgt een nieuwe vormgeving en stijl en wordt daarnaast nog eens gebruiksvriendelijker. Ook heeft het een nieuwe naam gekregen, namelijk Mijn Greenchoice. Door deze vernieuwing kan het zo zijn dat je een ander scherm tegenkomt dan je gewend bent.

Veelgestelde vragen over Mijn Greenchoice

Bij het inloggen kom ik terecht in een dossier met alleen oude gegevens. Hoe zie ik mijn actuele gegevens?

e hebt waarschijnlijk een nieuw klantnummer gekregen bij jouw nieuwe aanmelding. Voor toegang tot het ‘Mijn Greenchoice’ van jouw nieuwe klantnummer maak je inloggegevens aan via deze pagina.

Wil je weten welk(e) klantnummer(s) je hebt? Klik dan eerst hier.

Ik heb een account maar het inloggen lukt niet. Wat nu?

Misschien is jouw account gekoppeld aan een oud dossier of is jouw gebruikersnaam niet juist.

Controleer of je de juiste gebruikersnaam en het juiste wachtwoord invoert. Weet je jouw gebruikersnaam of wachtwoord niet meer? Je kan hier je inloggegevens opvragen

Weet je zeker dat je inloggegevens kloppen en lukt het nog niet om in te loggen? Dan kan het helpen om een andere internetbrowser te gebruiken of jouw huidige browser te updaten.

Ik krijg bij het inloggen de melding dat mijn e-mailadres niet herkend wordt. Wat nu?

Waarschijnlijk is jouw gebruikersnaam niet jouw e-mailadres. Vraag je gebruikersnaam hier op.

Wat moet ik doen als ik mijn klantnummer kwijt ben?

Je kunt via deze pagina jouw klantnummer opvragen.

Vragen? Wij helpen je graag.
010 478 23 26 Lokaal tarief
Op werkdagen tussen 8:30 en 17:30 uur
Op zaterdag tussen 8:30 en 17:00

Waar kunnen we je mee helpen?

Logo Greenchoice Greenchoice
4 5
Greenchoice 4,1 4165 https://www.greenchoice.nl/images/logo.svg