Loopt je energiecontract binnenkort af? Kijk dan in Mijn Greenchoice voor jouw verlengaanbod. Zo blijf je profiteren van onze duurzame stroom en/of bosgecompenseerd gas tegen een eerlijk tarief. Onze trouwe klanten zijn ons veel waard.
Let op: Helaas hebben we door de huidige marktsituatie tijdelijk een beperkt aanbod. De tarieven zijn hiervoor teveel in beweging. Kijk voor de meest recente updates op onze informatiepagina over stijgende tarieven.
Loopt je contract bijna af, dan is het momenteel beperkt mogelijk om nieuwe, vaste tarieven aan te bieden. Dit komt door de onrust op de energiemarkt. In de meeste gevallen ga je na afloop van jouw contract automatisch over op een product met variabele tarieven. Je krijgt 10 dagen voordat je contract afloopt bericht van ons over deze tarieven.
Heb je een variabel contract, dan blijven de tarieven in principe tot 1 juli gelijk. We maken de nieuwe tarieven tijdig bekend, gebaseerd op de marktomstandigheden van dat moment.
We zijn blij met jou als trouwe klant, en we waarderen het enorm dat je meehelpt aan een duurzame en groene wereld. Wanneer jij je energiecontract bij ons verlengt, blijf je uiteraard 100% groene stroom en/of bosgecompenseerd gas ontvangen en op die manier bijdragen aan een beter milieu. Daarnaast profiteer je als vaste Greenchoice klant van een extra scherp tarief. Goed voor de wereld en goed voor je portemonnee dus!
Het verlengen van je energiecontract is bij Greenchoice ontzettend eenvoudig. In drie stappen ben jij weer verzekerd van groene stroom en/of bosgecompenseerd gas bij jou thuis!
Wist je dat je 2000 extra punten krijgt voor ons spaarprogramma Samen Greenchoice als je jouw energiecontract verlengt? Naast de punten die je elke maand krijgt als klant, ontvang je voor alle groene keuzes die je maakt namelijk extra spaarpunten. In de Samen Greenchoice winkel zie je precies voor welke duurzame aanbiedingen en groene belevenissen je spaart.
Wil je weten wanneer jouw energiecontract afloopt? Controleer dan jouw einddatum in Mijn Greenchoice.
Het is mogelijk dat je nog geen verlengaanbod hebt ontvangen van ons. Dit kan zijn omdat we je nu geen goed aanbod kunnen doen vanwege de hoge tarieven.
Om meer te lezen over jouw situatie en opties kun je het beste onze informatiepagina bekijken over de huidige marktsituatie. Dan ben je altijd op de hoogte.
In verband met de huidige marktsituatie zijn de tarieven enorm gestegen en kan het zijn dat we je nu geen goed verlengaanbod kunnen doen.
Wel informeren we je voordat je huidige contract afloopt, over wat er gebeurt na afloop hiervan. We blijven je natuurlijk altijd energie leveren.
Meer informatie en wat dit voor jou betekent vind je op onze informatiepagina over stijgende tarieven.
Je kunt je energiecontract verlengen via de link in de e-mail met het verlengaanbod, of via Mijn Greenchoice. Zodra je je contract verlengt, ontvang je binnen enkele dagen een bevestiging per e-mail. Daarna heb je een bedenktijd van 14 dagen, handig om alles rustig thuis nog eens door te lezen.
De dag nadat je huidige energiecontract afloopt, gaat direct je nieuwe energiecontract in. Vanaf deze datum vind je je nieuwe contract en tarieven ook terug in Mijn Greenchoice. Voor deze datum kun je je nieuwe tarieven altijd terugvinden in de bevestiging.
Vanwege de gestegen tarieven kan het zijn dat je je termijnbedrag het beste kan verhogen om bijbetaling op je jaarnota te voorkomen. Door in te loggen kun je na je ingangsdatum van je nieuwe contract het nieuwe advies hiervoor zien.
Bij ons ga je een contract aan voor onbepaalde tijd met een minimale looptijd van 1, 3 of 5 jaar. Bekijk je verlengaanbod voor de looptijden van je nieuwe energiecontract in Mijn Greenchoice.
De jaarnota wordt jaarlijks opgesteld, 12 maanden na de start van de energielevering. We vragen dan jouw meterstanden op of we lezen deze uit als je een slimme meter hebt. Nadat wij de meterstanden ontvangen sturen wij je binnen 3 weken de jaarnota toe.
Je jaarnota kun je terugvinden door in te loggen op Mijn Greenchoice.