Website Greenchoice krijgt hoogste score klantbeleving

Nieuwsbericht • 21 september 2016

Greenchoice komt als absolute nummer één uit de bus in een onderzoek naar digitale klantbeleving. Greenchoice scoort in de ogen van de klant als enige het beste op alle onderdelen die werden onderzocht. Daar zijn we heel blij mee en erg trots op!

Wesley Jongbloed, Senior online marketeer bij Greenchoice: “Samen met onze klanten werken we iedere dag aan de beste service-ervaring in alle kanalen. Het is mooi dat deze aanpak wordt bekroond in de Digital Excellence Monitor. We hebben dit echt samen met onze klanten gedaan; we betrekken ze nauw in de ontwikkeling van de website. Met klantenpanels, maar ook met feedbacktools. Ons uitgangspunt is dat we het beste aan onze klanten kunnen vragen wat zij willen en daarop sturen.“

Wat is het geheim van Greenchoice?
Uit het rapport blijkt dat veel mensen de vrolijke, zonnige en “groene” uitstraling van Greenchoice.nl waarderen. De windmolens en de aap worden gezien als symbool voor milieubewustzijn en goed doen voor de natuur met bosgecompenseerd gas. Greenchoice.nl scoort hoog op “prettige contactmogelijkheden”: heldere innovatieve communicatie over de verschillende contactmogelijkheden en de wachttijden. De vrolijke foto’s van het serviceteam maken dat de bezoeker zich persoonlijk behandeld voelt. Respondenten ervaren dat service bij Greenchoice ook echt service is: telefonisch contact – ook op zaterdag - kost bijvoorbeeld niets extra’s.

undefined

Deel dit artikel:

Twitter Mail Facebook LinkedIn

Lees ook deze artikelen

Thuis meer zelf groene stroom opwekken

27 maart 2014

Nederlander te opgewekt over klimaatdoel duurzame energie

17 mei 2018

Greenchoice, Natuurmonumenten en Landal GreenParks werken aan nieuwe natuur

06 november 2017
Logo Greenchoice Greenchoice
5 5
Greenchoice 4,1 5155 https://www.greenchoice.nl/images/logo.svg