Cookies voor goede energie! Wij maken gebruik van cookies (functionele, analytische en marketing cookies) en vergelijkbare technieken zodat onze website goed werkt en wij jou een optimale ervaring kunnen geven. Hiervoor vragen wij je toestemming. Verder delen we graag informatie over hoe wij met jouw privacy omgaan. Instellingen aanpassen

Ik accepteer cookies

Nieuws

Volg ons op social media
LinkedIn
YouTube

Ik krijg energie van klanten

03 januari 2016 - Stephanie

Stephanie is een van onze enthousiaste klantenservicemedewerkers bij Greenchoice. Zij vertelt u graag over haar dagelijkse bezigheden, de band met collega's en hun laatste uitje naar de windmolens. 


Ervaren kracht

Stephanie heeft ook bij andere klantenservices gewerkt, maar het werken bij Greenchoice is echt anders volgens haar. 'Het is leuker. Het stimuleert enorm om de vragen van klanten in één keer op te lossen. Bij andere organisaties zitten er vaak nog afdelingen tussen, waardoor het langer kan duren voor een vraag is beantwoord. Bij Greenchoice is dat anders. Ik kan het probleem van de klant vaak direct oplossen. Heel fijn, want het geeft mij energie als ik weer een klant blij heb gemaakt.'

 
Plezier in je werk

Stephanie vertelt enthousiast verder: ‘Wat ik fijn vind aan het werken bij Greenchoice is dat er veel aandacht is voor de medewerkers zelf. Zo is de sfeer op de afdeling en het plezier in het werk belangrijk. En dat straalt door in je gesprekken met de klant. Als je het zelf naar je zin hebt op het werk merken de klanten dat ook.'

 
Thee, koffie of alcholvrije cocktails

'Op de zolder bij de klantenservice hebben ze zelfs een sfeerteam. Deze club mensen zorgt voor leuke, gezellige activiteiten en themadagen. Denk aan pantoffeldag of Hawaii dag. Iedereen zit dan bijvoorbeeld met zijn sloffen of met Hawaii t-shirts aan. En dan drinken we in plaats van thee en koffie alcoholvrije cocktails.'

 
Op bezoek bij de windmolens

‘Om klanten zo goed mogelijk te kunnen helpen, is het belangrijk dat je weet wat Greenchoice haar klanten te bieden heeft. Daarom zijn we op bezoek gegaan bij onze windmolens van het Hartelkanaal. Erg gaaf en interessant om te zien hoe dit allemaal werkt!’


Steeds meer aandacht voor duurzaamheid

Op de vraag of Stephanie aan de telefoon ook merkt dat onze klanten voor duurzaamheid kiezen, is haar antwoord ‘JA!’ ‘Er zijn steeds meer klanten bezig met zelf energie opwekken en met energiebesparen. Ik help deze klanten graag met extra advies. Want zo maken we Nederland weer een stukje groener. 

 

 

Greenchoice maakt gebruik van cookies om u beter van dienst te kunnen zijn. Kies hieronder van welke cookies u gebruik wilt maken.

Logo Greenchoice Greenchoice
3,5 5
Greenchoice 4,2 1049 https://www.greenchoice.nl/images/logo.svg