Klantvriendelijkste energieleverancier van Nederland

27 mei 2021

Vandaag is het grootste onafhankelijke onderzoek onder consumenten naar klantvriendelijkheid in Nederland gepresenteerd. Greenchoice komt binnen de energiesector als winnaar uit de bus. Daarmee mogen we ons ook dit jaar weer de klantvriendelijkste energieleverancier van Nederland noemen!  Volgens de onderzoekers volgen de nummers 2 (Vattenfall) en 3 (Essent) "op ruime afstand".  

Het onderzoek is uitgevoerd door MarketRepsonse. Voor de titel 'klantvriendelijkste' kunnen organisaties zich niet aanmelden of klanten laten stemmen; ieder groot, landelijk bedrijf in Nederland doet automatisch mee. De winnaar wordt bepaald op basis van onafhankelijk continu online onderzoek onder Nederlandse consumenten. In totaal verzamelde MarketResponse 37.702 beoordelingen over 321 bedrijven, verdeeld over negen branches. 181 bedrijven hebben de ondergrens van minimaal 75 waarnemingen behaald. Om in de top 50 van het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland te komen is een minimale score van 7,70 nodig. Greenchoice kreeg bijna een 8.

Marjon van de Burgt, manager Service bij Greenchoice: "We zijn ontzettend trots. Vanuit onze duurzame missie willen we ook vooroplopen als het gaat om klanttevredenheid en service. Het speelt door onze hele organisatie en we werken er met z'n allen hard aan. Dat die betrokkenheid door onze klanten ook écht wordt gevoeld en gewaardeerd, is prachtig om te zien." 

Deel dit artikel:

Twitter Mail Facebook LinkedIn

Lees ook deze artikelen

Ekodorp haalt energie uit brandnetels en distels

14 september 2017

Greenchoice laat klanten Slim laden

24 oktober 2018

Regeerakkoord: Stop met aardkloten!

18 oktober 2017
Logo Greenchoice Greenchoice
4,5 5
Greenchoice 4,1 5311 https://www.greenchoice.nl/images/logo.svg