Cookies voor goede energie! Wij maken gebruik van cookies (functionele, analytische en marketing cookies) en vergelijkbare technieken zodat onze website goed werkt en wij jou een optimale ervaring kunnen geven. Hiervoor vragen wij je toestemming. Verder delen we graag informatie over hoe wij met jouw privacy omgaan. Instellingen aanpassen

Ik accepteer cookies

Nieuws

Volg ons op social media
LinkedIn
YouTube

Greenchoice wint 4e keer Award voor meest klantgerichte energieleverancier!

13 april 2017

We zijn nog maar nét bijgekomen van de feestvreugde van onze gewonnen Award voor meest duurzame merk van Nederland, en
 we zijn alweer verrast met een volgende Award! Vanavond hebben wij voor de 4e keer de Award voor meest klantgerichte energieleverancier in ontvangst mogen nemen. Deze Customer Centrix DNA (CCDNA) Award werd uitgereikt door BearingPoint en Novio Research in De Fabrique in Utrecht. De uitkomst kwam tot stand door onderzoek onder Nederlandse consumenten en werknemers van bedrijven.

Over CCDNA
De CCDNA Awards geven inzicht in welke organisaties het meest klantgericht zijn. De winnaars worden bepaald door een benchmark studie waarin niet een vakjury, maar consumenten aangeven hoe klantgericht zij bedrijven vinden. Daarnaast geeft de CCDNA score een compleet beeld in zowel de prestatie van bedrijven als in de sterkte van het merk.

Branchewinnaars
Per categorie werd één winnaar uitgeroepen, Greenchoice heeft de Award in de categorie Energie gewonnen. Andere branchewinnaars waren Coolblue (online retail), Hema (offline retail), Univé (verzekeraars), KLM (reizen), D-Reizen (vakantie, XS4ALL (internetprovider), Simyo (telefonie), DSW, (zorgverzekeraar), Regiobank (banken) en Rendo (netbeheer). Volvo won de award in de categorie auto-industrie en was overall winnaar van de avond. Een mooi rijtje merken, waar wij waanzinnig trots op zijn om tussen te staan! 

Het onderzoek
In samenwerking met Bearingpoint meet Novio Research de mening van consumenten en die van werknemers mening van bedrijven. Door middel van een gevalideerde storytellig techniek beschrijven klanten in hun eigen bewoordingen hoe zij bedrijven hebben ervaren. Het onderzoek werd uitgevoerd onder meer dan 11.000 deelnemers die meer dan 100 bedrijven beoordeelden. 

Geen woorden maar daden
Kees de Vreugd, Operationeel directeur van Greenchoice:wij zijn supertrots dat we deze waardering van onze klanten krijgen. Juist door dicht bij onze klant te blijven, heel goed te luisteren en de inzet van onze fantastische medewerkers mogen we samen met onze klanten, elke dag weer, werken aan de verdere verduurzaming van onze samenleving! Geen woorden maar daden!”

Greenchoice maakt gebruik van cookies om u beter van dienst te kunnen zijn. Kies hieronder van welke cookies u gebruik wilt maken.

Logo Greenchoice Greenchoice
3,5 5
Greenchoice 4,2 1049 https://www.greenchoice.nl/images/logo.svg