We doen er alles om onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Als u een vraag heeft kunt u die altijd stellen aan onze afdeling Klantenservice. Zij helpen u graag verder. Onze medewerkers doen hun best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Het kan helaas toch gebeuren dat u zich desondanks niet naar volle tevredenheid geholpen voelt.

Inhoudsopgave

Wat doen wij met jouw klacht?

Onze klachtenafdeling doet er alles aan om je klacht op een goede en snelle manier op te lossen. Wij hebben als doel om binnen 3 werkdagen telefonisch contact met je op te nemen om de klacht te bespreken. Graag ontvangen wij hiervoor je telefoonnummer en de dagen en tijdstippen waarop je het beste bereikbaar bent (op werkdagen tussen 8.30 en 17.00).

Wij analyseren en registeren alle klachten die bij ons binnenkomen. Op basis daarvan verbeteren wij onze organisatie en processen. Jouw klacht geeft ons op die manier een kans om onze diensten steeds verder te verbeteren.

Waar kun je jouw klacht naar toe sturen?

Om je klacht op een goede en snelle manier af te handelen, vragen wij jou vriendelijk om de volgende informatie:

  • Je naam
  • (Bij een zakelijke vraag) De bedrijfsnaam en je functie
  • Het (leverings)adres
  • Je klantnummer
  • Contactgegevens (telefoonnummer, e-mailadres en postadres)
  • Een zo duidelijk mogelijke omschrijving van je klacht
  • Factuurnummer(s), indien relevant voor de klacht
  • Zoveel mogelijk relevante documenten, als bijlagen meesturen

Deze informatie stuur je bij voorkeur per e-mail naar: klachten@greenchoice.nl
Ben je een zakelijke klant, mail dan naar klachtenb2b@greenchoice.nl

Geschillen

Als de klacht niet naar tevredenheid is opgelost, kun je het geschil aanhangig maken bij de Geschillencommissie Energie. De Geschillencommissie is een externe en onafhankelijke instantie die een bindende uitspraak voor beide partijen doet over je klacht. Meer informatie vind je op de website www.sgc.nl. Greenchoice is bij deze Geschillencommissie aangesloten. 

Volledigheidshalve wijzen wij je op de mogelijkheid om je klacht in te dienen via het ODR-platform (online dispute resolution) van de Europese Commissie. Gezien het feit dat Greenchoice al is aangesloten bij de Geschillencommissie Energie zal een klacht die je via het ODR-platform indient, worden doorverwezen naar deze Geschillencommissie. Het is dus eenvoudiger om je klacht direct bij de Geschillencommissie Energie zelf aanhangig te maken.