Om jou beter te helpen maken wij gebruik van cookies en vergelijkbare technieken. Ook delen we graag informatie over hoe wij met jouw privacy omgaan. Instellingen aanpassen

Ik accepteer cookies

Energiecontract meeverhuizen

Verhuizen is al druk genoeg. Geef je nieuwe adres door via Mijn dossier bij ‘Mijn gegevens’, en Greenchoice regelt verder alles voor je. Je energiecontract verhuist gewoon met je mee. Je verhuizing kan je al zes maanden van tevoren doorgeven, en tot minimaal twee dagen horen we graag wanneer je sleuteloverdracht is. Dan hebben wij genoeg tijd om alles voor je te regelen en je energiecontract mee te verhuizen.

Meterstanden bij verhuizen

Schrijf de meterstanden op de dag van de verhuizing op. Van zowel je nieuwe, als oude woning. Zo kunnen wij de verhuizing van je energiecontract regelen. Je ontvangt automatisch bericht wanneer je de meterstanden moet doorgeven. Bekijk in de video hoe dat werkt. Heb je een slimme meter? Dan zorgen we ervoor dat de meterstanden automatisch worden uitgelezen.

Termijnbedrag bij verhuizen

Bij een nieuwe woning hoort vaak een nieuw verbruik. Je nieuwe termijnbedrag is bij een verhuizing gebaseerd op het historisch verbruik van de vorige bewoner. Heb je het idee dat je het komende jaar meer of minder gaat gebruiken dan deze inschatting? Wijzig je termijnbedrag dan eenvoudig via de Greenchoice app of Mijn dossier.


Overstappen bij verhuizen

Ga je verhuizen en wil je graag echt groene energie ontvangen van Greenchoice? Bekijk ons aanbod en meld je direct online aan. Binnen twee dagen hebben we het voor je geregeld. Wij zorgen er ook voor dat je energiecontract bij je huidige leverancier wordt beëindigd. 


Veelgestelde vragen

Hoe kan ik mijn verhuizing doorgeven aan Greenchoice?
Wil je je energiecontract meeverhuizen? Geef het eenvoudig door via Mijn dossier bij ‘Mijn gegevens’. Doe dit uiterlijk twee dagen voor de sleuteloverdracht. Binnen een dag stroom nodig? Bel naar 010 478 23 26 en de eerstvolgende werkdag ben je al van stroom voorzien. 

Ben je nog geen klant en wil je graag groene energie ontvangen van Greenchoice op je nieuwe adres? Bekijk ons aanbod en meld je direct aan. Binnen twee werkdagen ontvang je echt groene energie van Greenchoice.
Hoe kan ik mijn adres wijzigen?
Je postadres wijzig je eenvoudig via Mijn dossier bij ‘Mijn gegevens’.
Hoe pas ik mijn verhuisdatum aan?
Verandert je verhuisdatum of gaat je verhuizing niet meer door? Geef het ons door via 010 478 23 26.
Kan ik mijn contract meeverhuizen bij samenwonen?
Wat leuk dat je gaat samenwonen! Je contract verhuist eenvoudig met je mee. Geef je verhuizing door aan Greenchoice via Mijn dossier bij ‘Mijn gegevens’ en wij regelen alles voor je.
Kan ik tijdens mijn verhuizing op twee adressen stroom en gas geleverd krijgen?
Ja dat kan. Geef de einddatum van je oude woning en de startdatum van je nieuwe woning door via Mijn dossier bij ‘Mijn gegevens’. Je huidige contract geldt dan automatisch voor beide adressen. 
Hoe werkt een verhuizing energiecontract bij woning zonder gasaansluiting?
Ga je verhuizen naar een adres waar alleen stroom wordt geleverd? Dat kan. Wanneer je jouw verhuizing doorgeeft zien we vanzelf dat op jouw nieuwe adres alleen stroom wordt geleverd. Je hoeft dus niets te doen, wij regelen het voor je.

Waar kunnen we je mee helpen?

Greenchoice maakt gebruik van cookies om u beter van dienst te kunnen zijn. Kies hieronder van welke cookies u gebruik wilt maken.

Logo Greenchoice Greenchoice
5 5
Greenchoice 4,2 2940 https://www.greenchoice.nl/images/logo.svg