Als je gaat verhuizen moet er van alles geregeld worden. Je hebt waarschijnlijk al genoeg aan je hoofd, dus hebben we het zo makkelijk mogelijk gemaakt om de verhuizing van je Greenchoice energiecontract te regelen. Geef via Mijn Greenchoice snel en eenvoudig door wat jouw situatie is. Zo weet je zeker dat je in je nieuwe huis gelijk gebruik maakt van onze duurzame energie, en ook in je huidige woning stroom en gas hebt tot je de sleutel inlevert.

Je energiecontract meeverhuizen bij Greenchoice

Verhuizen is al druk genoeg. Geef je nieuwe adres gemakkelijk aan ons door via Mijn Greenchoice en Greenchoice regelt verder alles voor je. Je energiecontract verhuist gewoon met je mee. Je verhuizing kan je al zes maanden van tevoren aan ons doorgeven, tot uiterlijk twee dagen voor je daadwerkelijk verhuist. Dan hebben wij genoeg tijd om alles voor je te regelen en je energiecontract mee te verhuizen naar je nieuwe adres.

Ben je nog geen klant en wil je graag groene energie van Greenchoice ontvangen op je nieuwe adres? Bekijk ons aanbod en meld je direct aan. Binnen twee werkdagen ontvang je echt groene energie van Greenchoice.

Meterstanden bij verhuizen

Schrijf de meterstanden op de dag van de verhuizing op. Doe dit zowel in je nieuwe als je oude woning. Zo kunnen wij de verhuizing van je energiecontract goed regelen, en krijg je een eindafrekening die overeenkomt met je verbruik. Je ontvangt automatisch een bericht van ons wanneer je de meterstanden moet doorgeven. Bekijk in de video hoe dat werkt. Heb je een slimme meter? Dan hoef je niets te doen: de meterstanden worden automatisch uitgelezen.

Stap voor stap je verhuizing doorgeven

Log in op Mijn Greenchoice en geef je nieuwe adres aan ons door bij 'Mijn Gegevens' Dit kan al vanaf 6 maanden voor je verhuizing, tot uiterlijk twee dagen van tevoren.

Je ontvangt automatisch een bericht over het doorgeven van je meterstanden. Heb je een slimme meter? Dan slaan we deze stap over!

Geregeld! Greenchoice maakt verder alles in orde voor je. Je ontvangt van ons automatisch een eindafrekening.

Ga je groter of juist kleiner wonen? Of verandert er iets in je huishouden? In de Greenchoice app pas je eenvoudig je termijnbedrag aan als je verwacht dat je energieverbruik verandert.

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik mijn verhuizing doorgeven aan Greenchoice?
Wil je je energiecontract meeverhuizen? Geef het eenvoudig door via Mijn dossier bij ‘Mijn gegevens’. Doe dit uiterlijk twee dagen voor de sleuteloverdracht. Binnen een dag stroom nodig? Bel naar 010 478 23 26 en de eerstvolgende werkdag ben je al van stroom voorzien. 

Ben je nog geen klant en wil je graag groene energie ontvangen van Greenchoice op je nieuwe adres? Bekijk ons aanbod en meld je direct aan. Binnen twee werkdagen ontvang je echt groene energie van Greenchoice.
Hoe kan ik mijn adres wijzigen?
Je postadres wijzig je eenvoudig via Mijn dossier bij ‘Mijn gegevens’.
Hoe pas ik mijn verhuisdatum aan?
Verandert je verhuisdatum of gaat je verhuizing niet meer door? Geef het ons door via 010 478 23 26.
Kan ik mijn contract meeverhuizen bij samenwonen?
Wat leuk dat je gaat samenwonen! Je contract verhuist eenvoudig met je mee. Geef je verhuizing door aan Greenchoice via Mijn dossier bij ‘Mijn gegevens’ en wij regelen alles voor je.
Kan ik tijdens mijn verhuizing op twee adressen stroom en gas geleverd krijgen?
Ja dat kan. Geef de einddatum van je oude woning en de startdatum van je nieuwe woning door via Mijn dossier bij ‘Mijn gegevens’. Je huidige contract geldt dan automatisch voor beide adressen. 
Hoe werkt een verhuizing energiecontract bij woning zonder gasaansluiting?
Ga je verhuizen naar een adres waar alleen stroom wordt geleverd? Dat kan. Wanneer je jouw verhuizing doorgeeft zien we vanzelf dat op jouw nieuwe adres alleen stroom wordt geleverd. Je hoeft dus niets te doen, wij regelen het voor je.
Logo Greenchoice Greenchoice
5 5
Greenchoice 4,1 5461 https://www.greenchoice.nl/images/logo.svg