Voor de levering van 100% groene stroom en Aardgas met Natuur voor Morgen van Greenchoice kun je jouw cliënt aanmelden via de website op de pagina Tarieven & Aanmelden.
Als bewindvoerder, schulphulpverlener, budgetbeheerder of curator kun je de energiezaken van jouw cliënt bij Greenchoice regelen. Lees op deze pagina hoe het werkt met het aanmelden van je cliënt en het afmelden van bewindvoering of budgetbeheer. Ook lees je hier de veelgestelde vragen over bewindvoering en hoe je contact met ons kunt opnemen.
Is jouw cliënt klant bij Greenchoice? Dan ontvangen wij graag de volgende gegevens en documenten via shv@greenchoice.nl
Heb je Greenchoice geïnformeerd dat de bewindvoering is gestart en hebben wij de beschikking ontvangen? Dan ontvang je eerst een bevestiging van de verwerking. Vanaf dat moment kun je voor jouw cliënt veel energiezaken gemakkelijk en snel regelen via Mijn Greenchoice, zoals:
Ben je budgetbeheerder? Dan kun je de gegevens van jouw cliënt opvragen en doorgeven via shv@greenchoice.nl
Is bewindvoering of budgetbeheer gestopt en wil je jouw cliënt afmelden? Dan ontvangen we graag de volgende gegevens via shv@greenchoice.nl
We sturen jouw cliënt een e-mail na de afmelding. Voor de automatisch incasso gebruiken we voortaan weer het IBAN-nummer van de cliënt.
Voor de levering van 100% groene stroom en Aardgas met Natuur voor Morgen van Greenchoice kun je jouw cliënt aanmelden via de website op de pagina Tarieven & Aanmelden.
Nee, als iemand onder bewind staat of een budgetbeheerder heeft is een borg betalen niet nodig.
Bij Greenchoice werken we met automatische incasso op de 6e van de maand. Je kan er ook voor kiezen om het bedrag zelf over te schrijven. We sturen dan maandelijks een betaallink per e-mail.
Komt de automatische incasso rond de 6e van de maand niet goed uit? Neem dan contact op met onze collega’s via shv@greenchoice.nl.
Lukt het niet om op tijd de energierekening te betalen? Je kunt een e-mail sturen naar shv@greenchoice.nl met een verzoek om uitstel. We horen graag wat de reden is van je verzoek en om hoeveel maanden uitstel het gaat. Vermeld in je e-mail de naam van je cliënt, het adres waar energie wordt geleverd en het klantnummer bij Greenchoice.
Je kunt een betalingsregeling in termijnen aanvragen via shv@greenchoice.nl. We horen graag hoe hoog de maandelijkse aflossing kan zijn. Vermeld in je e-mail de naam van je cliënt, het adres waar energie wordt geleverd en het klantnummer bij Greenchoice.