
Voorwaarden
Welkom bij de voorwaardenpagina van onze Greenchoice Laadpas. Hier vind je alles wat je moet weten om zorgeloos gebruik te maken van onze laadpas. Onze algemene voorwaarden en privacyverklaring leggen helder uit hoe wij je ondersteunen bij het laden van je elektrische voertuig én hoe we omgaan met jouw gegevens.
Algemene voorwaarden
In onze algemene voorwaarden lees je alles over de werking van de laadpas, tarieven en andere praktische zaken. Zo weet je precies waar je aan toe bent.
Privacyverklaring
Jouw privacy staat bij ons voorop. We gaan zorgvuldig om met je gegevens en leggen in de privacyverklaring uit hoe we dat doen. Transparant, zoals je van ons mag verwachten.
Veelgestelde vragen
Hoe werkt een laadpas?
Koppel eerst de laadkabel. Een laadsessie start als je de Greenchoice laadpas voor de kaartlezer op de laadpaal houdt. Als je de sessie wilt stoppen, houd je de laadpas opnieuw voor de kaartlezer. Daarna ontkoppel je de laadkabel. De kosten van de laadsessie zie je vanzelf op je factuur.
Kan ik meerdere passen aanvragen?
Ja het is mogelijk om meerdere passen aan te vragen, maar het is natuurlijk niet zo duurzaam om een pas aan te vragen die je niet gebruikt. Bestel dus vooral wat je denkt te gebruiken!
Waar vind ik achteraf informatie over mijn laadsessies?
Wanneer je achteraf meer informatie wilt over een van je laadsessies die je met een Greenchoice laadpas bent gestart, dan vind je deze informatie in de Greenchoice Laden app op je telefoon.
Wat is het verschil tussen een fysieke pas en een druppel?
De fysieke pas heeft dezelfde vorm als bijvoorbeeld een bankpas. De druppel heeft de vorm van een druppel en er zit een ringetje aan, zodat je die aan je sleutelbos kan doen. De pas en de druppel werken verder op exact dezelfde manier.
Wat kost het aanvragen van een laadpas?
De verzendkosten van de laadpas zijn €1,95. Deze incasseren wij op de eerste factuur.
Wat moet ik doen als ik de Greenchoice laadpas niet meer wil gebruiken?
Wil je de Greenchoice laadpas niet meer gebruiken of heb je deze niet meer nodig? Neem dan contact op met mobiliteit@greenchoice.nl. We deactiveren de pas en daarna kan je deze doorknippen en weggooien.
Wat moet ik doen als ik een laadpas ben verloren?
Ben je de Greenchoice laadpas kwijt, neem dan contact op met mobiliteit@greenchoice.nl. Wij deactiveren jouw pas en sturen een nieuwe naar je op. Je kan ook zelf een nieuwe pas bestellen via de Greenchoice Laden app.