Koppel eerst de laadkabel. Een laadsessie start als je de Greenchoice laadpas voor de kaartlezer op de laadpaal houdt. Als je de sessie wilt stoppen, houd je de laadpas opnieuw voor de kaartlezer. Daarna ontkoppel je de laadkabel. De kosten van de laadsessie zie je vanzelf op je factuur.
Ja het is mogelijk om meerdere passen aan te vragen, maar het is natuurlijk niet zo duurzaam om een pas aan te vragen die je niet gebruikt. Bestel dus vooral wat je denkt te gebruiken!
De fysieke pas heeft dezelfde vorm als bijvoorbeeld een bankpas. De druppel heeft de vorm van een druppel en er zit een ringetje aan, zodat je die aan je sleutelbos kan doen. De pas en de druppel werken verder op exact dezelfde manier.
De persoon op wie de laadpas in ons systeem geregisteerd staat een mail sturen naar mobiliteit@greenchoice.nl. Daarin kan worden aangegeven dat de Greenchoice laadpas definitief gedeactiveerd kan worden. In het geval je meerdere passen bezit, is het prettig om het laadpasnummer van de laadpas die je wil beëindigen wordt vermeld.
Wij verwachten dat je na beëindiging van de overeenkomst binnen 5 werkdagen de laadpas terugstuurt naar:
Greenchoice
o.v.v. Team Mobiliteit
Kruisplein 15
3014 DB Rotterdam
Nadat wij de laadpas ontvangen hebben sturen wij een bevestigingsmail naar het mailadres dat gekoppeld is aan de laadpas.
Ben je een laadpas verloren, deactiveer deze dan direct via Greenchoice-mijn laadpas (tabblad ‘kaarten’). Doe dit zo snel mogelijk, Ben je niet in de gelegenheid dit direct te doen, zorg er dan voor dat de persoon op wie de pas geregisteerd staat een mail stuurt naar mobiliteit@greenchoice.nl. Wij deactiveren deze laadpas na telefonisch contact met de persoon op wie de specifieke laadpas staat geregistreerd. Handig: registreer bijvoorbeeld in je telefoon het pasnummer dat op je laadpas staat.
Greenchoice is een laaddienstverlener (of Mobility Service Provider) en biedt de mogelijkheid om laadsessies te starten en te verrekenen met een laadpas. Na de registratie van je aanvraag, verstrekken wij één of meerdere laadpassen, geven online inzicht in je laadsessies en sturen we je maandelijks een digitale factuur van je laadsessies.
De exploitant van het laadpunt (ook wel Charge Point Operator of afgekort CPO) exploiteert (‘plaatst, beheert en onderhoudt’) een laadpunt. Het tarief voor o.a. de stroomlevering wordt door de exploitant bepaald (zie hieronder). Daarnaast deelt de exploitant de informatie over iedere laadsessie met laaddienstverleners.
Wanneer je achteraf meer informatie wilt over een van je laadsessies die je met een Greenchoice laadpas bent gestart, dan is hierover informatie te vinden via Greenchoice-mijn laadpas. Na het opgeven van je emailadres en wachtwoord ontvang je een inlogcode via je mail. Vanwege veiligheidsoverwegingen ontvang je bij iedere inlog een nieuwe zes-cijferige code in je mail. De gegevens over je laadsessies vind je onder het tabblad ‘dashboard’.
Bij de registratie voor een Greenchoice laadpas geeft de persoon waarop de laadpas geregisteerd wordt toestemming om Last Mile Solutions (vertegenwoordigd door Threeforce BV) om het factuurbedrag van de opgegeven bankrekening af te schrijven. De vermelding (tegenrekening) die in je bankgegevens vermeld wordt is: Threeforce BV (Iban NL48ZZZ43608190000).
Heeft dit antwoord geholpen?
Geen ondersteuning Internet Explorer
Wij bieden geen actieve ondersteuning meer voor Internet Explorer.
Hierdoor kunnen onderdelen van onze website minder goed werken dan je van ons gewend bent.