VOORWAARDEN

Op zoek naar de kleine lettertjes? Bekijk hier alle voorwaarden van de Greenchoice laadpas. Hieronder beantwoorden we de veelgestelde vragen.

Veelgestelde vragen

Hoe werkt een laadpas?

Koppel eerst de laadkabel. Een laadsessie start als je de Greenchoice laadpas voor de kaartlezer op de laadpaal houdt. Als je de sessie wilt stoppen, houd je de laadpas opnieuw voor de kaartlezer. Daarna ontkoppel je de laadkabel. De kosten van de laadsessie zie je vanzelf op je factuur.


Heeft dit antwoord geholpen?
Wat is de rol van de Greenchoice als laaddienstverlener?

Greenchoice is een laaddienstverlener (of Mobility Service Provider) en biedt de mogelijkheid om laadsessies te starten en te verrekenen met een laadpas. Na de registratie van je aanvraag, verstrekken wij één of meerdere laadpassen, geven online inzicht in je laadsessies en sturen we je maandelijks een digitale factuur van je laadsessies.


Heeft dit antwoord geholpen?
Wat is de rol van de exploitant van een laadpunt?

De exploitant van het laadpunt (ook wel Charge Point Operator of afgekort CPO) exploiteert (‘plaatst, beheert en onderhoudt’) een laadpunt. Het tarief voor o.a. de stroomlevering wordt door de exploitant bepaald (zie hieronder). Daarnaast deelt de exploitant de informatie over iedere laadsessie met laaddienstverleners.


Heeft dit antwoord geholpen?
Waar vind ik de algemene voorwaarden van de laadpas?

Bekijk hier alle voorwaarden van de Greenchoice laadpas

Mocht je hier vragen over hebben, mail dan naar mobiliteit@greenchoice.nl.


Heeft dit antwoord geholpen?
Wie verstuurt namens Greenchoice de factuur en verzorgt de incasso?

Bij de registratie voor een Greenchoice laadpas geeft de persoon waarop de laadpas geregisteerd wordt toestemming om Last Mile Solutions (vertegenwoordigd door Threeforce BV) om het factuurbedrag van de opgegeven bankrekening af te schrijven. De vermelding (tegenrekening) die in je bankgegevens vermeld wordt is: Threeforce BV (Iban NL48ZZZ43608190000).


Heeft dit antwoord geholpen?
Waar vind ik achteraf informatie over mijn laadsessies?

Wanneer je achteraf meer informatie wilt over een van je laadsessies die je met een Greenchoice laadpas bent gestart, dan is hierover informatie te vinden via Greenchoice-mijn laadpas. Na het opgeven van je emailadres en wachtwoord ontvang je een inlogcode via je mail. Vanwege veiligheidsoverwegingen ontvang je bij iedere inlog een nieuwe zes-cijferige code in je mail. De gegevens over je laadsessies vind je onder het tabblad ‘dashboard’.


Heeft dit antwoord geholpen?
Wat moet ik doen als ik een laadpas ben verloren?

Ben je een laadpas verloren, deactiveer deze dan direct via Greenchoice-mijn laadpas (tabblad ‘kaarten’). Doe dit zo snel mogelijk, Ben je niet in de gelegenheid dit direct te doen, zorg er dan voor dat de persoon op wie de pas geregisteerd staat een mail stuurt naar mobiliteit@greenchoice.nl. Wij deactiveren deze laadpas na telefonisch contact met de persoon op wie de specifieke laadpas staat geregistreerd. Handig: registreer bijvoorbeeld in je telefoon het pasnummer dat op je laadpas staat.


Heeft dit antwoord geholpen?
Wat moet ik doen als ik de Greenchoice laadpas niet meer wil gebruiken?

De persoon op wie de laadpas in ons systeem geregisteerd staat een mail sturen naar mobiliteit@greenchoice.nl. Daarin kan worden aangegeven dat de Greenchoice laadpas definitief gedeactiveerd kan worden. In het geval je meerdere passen bezit, is het prettig om het laadpasnummer van de laadpas die je wil beëindigen wordt vermeld.

Wij verwachten dat je na beëindiging van de overeenkomst binnen 5 werkdagen de laadpas terugstuurt naar:

Greenchoice
o.v.v. Team Mobiliteit
Kruisplein 15
3014 DB Rotterdam

Nadat wij de laadpas ontvangen hebben sturen wij een bevestigingsmail naar het mailadres dat gekoppeld is aan de laadpas.


Heeft dit antwoord geholpen?