Correctienota

Correctienota Greenchoice Zakelijk

Om het juiste verbruik te berekenen hebben wij je meterstanden nodig. Lukt het niet om deze op afstand uit te lezen of heb je jouw meterstanden niet (op tijd) doorgegeven? Dan schatten we je meterstanden in. Dit doen we op basis van eerder verbruik op jouw adres. Daardoor komt het soms voor dat het verbruik op je jaar- of eindnota niet klopt. Met een correctienota annuleren we de verkeerde afrekening en maken we een nieuwe berekening met de juiste verbruiksgegevens.

Correctienota aanvragen

Kloppen de meterstanden op je jaarnota of eindnota niet? Vraag dan een correctienota aan:

  • Maak foto’s van de meterstanden. Let hierbij op dat er ook een datum te zien is op de foto’s. Bijvoorbeeld de krant van die dag. Of je telefoon met daarop de datum.
  • Mail deze naar servicezakelijk@greenchoice.nl. Vermeld hierbij ook je klantnummer of postcode en huisnummer.

Wij sturen je een correctienota zodra wij de juiste standen hebben verwerkt. De eerder opgestelde jaar- of eindnota wordt gecrediteerd en vervalt.

Automatische correctienota

Soms komt het voor dat het verkeerde verbruik is gebruikt voor het berekenen van je jaarnota. Bijvoorbeeld doordat we de verkeerde meterstanden of correctiefactor hebben ontvangen van je netbeheerder. Je krijgt dan van ons automatisch een correctienota.

Ik wil iets weten

Op zoek naar meer informatie? Kies het onderwerp waar je meer over wilt weten.