Jouw mening is waardevol

Laat ons weten wat je vindt

Wij vinden het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn. Daarom vragen we regelmatig om hun mening. Zo weten we wat er bij onze klanten speelt en wat zij belangrijk vinden. Dit geeft ons richting in de verbeteringen die wij kunnen doen om onze dienstverlening continu te verbeteren.

Zo doen we dat

De mening van onze klanten ophalen doen we op verschillende manieren: via enquêtes, met een pop-up op onze online kanalen en door gesprekken en interviews. Het gaat dan bijvoorbeeld over de begrijpelijkheid van onze communicatie, onze bereikbaarheid of het gebruiksgemak van Mijn Greenchoice Zakelijk. Iedereen die een product of dienst bij ons afneemt kan benaderd worden.

3 redenen om je mening met ons te delen

  1. 1
    Jouw mening brengt ons verder
    We geven onze klanten graag de ruimte om feedback te geven, ook als die niet positief is. Dit maakt duidelijk wat er beter of anders moet. Daar leren we van en pakken we op.
  2. 2
    Je hebt zicht op wat we verbeteren
    Feedback geven is waardevol. Maar wat we er vervolgens mee doen is nét zo belangrijk. We delen daarom open en transparant via onze website wat we met de feedback van onze klanten hebben gedaan. En bij grote veranderingen doen we dat via onze nieuwsbrief.
  3. 3
    Overzicht op contact
    Natuurlijk houden we bij wie we uitnodigen voor onze onderzoeken. Zo voorkomen we dat klanten overvraagd worden, geven we zoveel mogelijk klanten de kans om hun mening te delen én vergroten we de betrokkenheid.