Wij maken gebruik van cookies en vergelijkbare technieken om onze website te analyseren en om de inhoud van onze website & advertenties af te stemmen op jouw voorkeuren. Lees meer over onze cookies of hoe wij omgaan met jouw privacy. Wanneer je de cookies accepteert plaatsen wij naast functionele & analytische cookies ook marketing cookies. Wil je dit liever niet? Klik dan op sluiten of ga naar Instellingen aanpassen
Akkoord Niet akkoord

Greenchoice maakt gebruik van cookies om u beter van dienst te kunnen zijn. Kies hieronder van welke cookies u gebruik wilt maken.

Stap óók over op Greenchoice zakelijk

  • Gegarandeerd het laagste Greenchoice tarief

Overstappen naar Greenchoice 010 850 06 61

  1. 1 Kies een tarief en looptijd en klik op 'Aanmelden'
  2. 2 Check de einddatum bij je huidige leverancier
  3. 3 Wij regelen jouw overstap
  4. 4 Je krijgt een bevestiging

Veelgestelde vragen

Zegt Greenchoice mijn huidige contract op?
Ja, bij een overstap zegt Greenchoice je contract bij je huidige leverancier op. Check voor de zekerheid de einddatum van je huidige leverancier. Zo voorkom je dat je vroegtijdig overstapt en eventueel een boete krijgt van je huidige leverancier.

Let op! Wij kunnen je huidige contract alleen opzeggen als het adres dat je bij ons aanmeldt hetzelfde is als waar je door je oude leverancier geleverd krijgt. Ga je verhuizen en kies je voor je nieuwe adres energie van Greenchoice? Dan geldt dit niet als overstap en moet je zelf je opzegging doorgeven aan de leverancier van je oude adres. Het nieuwe adres meld je bij ons als een verhuizing.
Tot wanneer kan ik mijn contract kosteloos annuleren
Als je als kleinverbruiker (consument) een contract aangaat bij Greenchoice, heb je na je aanmelding 14 kalenderdagen wettelijke bedenktijd waarin je de overeenkomst kosteloos kunt ontbinden. Na deze termijn is het contract rechtsgeldig en moet je rekening houden met een opzegtermijn. Heb je twijfels over je keuze en denk je over afmelden bij Greenchoice? Neem dan contact met ons op via 010 747 02 22.

 

Als wij je (spoed)aanmelding binnen 14 kalenderdagen hebben verwerkt en je binnen deze periode gebruikmaakt van de wettelijke bedenktermijn, dan brengen wij de kosten voor het geleverde gas en/of stroom bij jou in rekening conform de voorwaarden.

Welke gegevens heeft Greenchoice van mij nodig bij aanmelden?
Voor je aanmelding hebben wij jouw persoons-, adres-, contact- en betalingsgegevens nodig. Houd dus ook je volledige IBAN bij de hand.

Beste energieleverancier volgens Consumentenbond

Voor de tweede keer op rij komen wij bij het onderzoek van de Consumentenbond naar service, klantgerichtheid en duurzaamheid als 'Beste uit de test'.

10/10

In Greenchoice hebben we een groene partner gevonden, die ons 100% Nederlandse windenergie met Milieukeur kan leveren.

Thomas Heerkensdirecteur Landal GreenParks

Waar kunnen we je mee helpen?

Logo Greenchoice Greenchoice
4 5
Greenchoice 4,1 4064 https://www.greenchoice.nl/images/logo.svg