Cookies voor goede energie! Wij maken gebruik van cookies (functionele, analytische en marketing cookies) en vergelijkbare technieken zodat onze website goed werkt en wij jou een optimale ervaring kunnen geven. Hiervoor vragen wij je toestemming. Verder delen we graag informatie over hoe wij met jouw privacy omgaan. Instellingen aanpassen

Ik accepteer cookies

Mijn dossier

De voordelen van Mijn dossier

Met Mijn dossier van Greenchoice kan je veel energiezaken zelf regelen. Simpel, altijd en overal:

  •  Zelf je voorschotbedrag aanpassen
  •  Jouw meterstanden doorgeven
  •  Inzicht krijgen in je energieverbruik
  •  Jouw jaarafrekening bekijken
  •  Jouw verhuizing doorgeven

 

Ga naar Mijn dossier

Greenchoice computer en telefoon

Account aanmaken

Om gebruik te kunnen maken van Mijn dossier heb je een account nodig. Heb je deze nog niet aangemaakt? Of ben je in het verleden klant geweest en ben je opnieuw klant geworden? Klik dan hier.

  • Vul je klantnummer en gegevens in ter verificatie
  • Kies een gebruikersnaam en wachtwoord
  • Bevestig je account door middel van de bevestigingse-mail

Veelgestelde vragen over Mijn dossier

Bij het inloggen kom ik terecht in een dossier met alleen oude gegevens. Hoe zie ik mijn actuele gegevens?

Je hebt waarschijnlijk een nieuw klantnummer gekregen bij jouw nieuwe aanmelding. Voor het ‘Mijn dossier’ van jouw nieuwe klantnummer maak je inloggegevens aan via deze pagina.

Wil je weten welk(e) klantnummer(s) je hebt? Klik dan eerst hier.

Ik heb een account maar het inloggen lukt niet. Wat nu?

Misschien is jouw account gekoppeld aan een oud dossier of is jouw gebruikersnaam niet juist.

Je kan hier jouw gebruikersnaam controleren. Voor het opvragen van de gebruikersnaam vul je het e-mailadres in waarmee je bij ons bent geregistreerd. Binnen enkele minuten ontvang je jouw gebruikersnaam per e-mail. 

Kun je na het controleren van de gebruikersnaam nog niet inloggen? Dan is de combinatie van de gebruikersnaam en wachtwoord waarschijnlijk niet juist. Geeft dan aan dat je het wachtwoord vergeten bent, zodat je een nieuw wachtwoord kunt instellen. Stel mijn wachtwoord opnieuw in.

Heb je de gebruikersnaam en het wachtwoord gecontroleerd, maar lukt het nog niet om in te loggen? Dan kan het helpen om een andere internetbrowser te gebruiken of jouw huidige browser te updaten.

Ik krijg bij het inloggen de melding dat mijn e-mailadres niet herkend wordt. Wat nu?

Waarschijnlijk is jouw gebruikersnaam niet jouw e-mailadres. Vraag je gebruikersnaam hier op.

Wat moet ik doen als ik mijn klantnummer kwijt ben?

Je kunt via deze pagina jouw klantnummer opvragen.

Greenchoice maakt gebruik van cookies om u beter van dienst te kunnen zijn. Kies hieronder van welke cookies u gebruik wilt maken.

Logo Greenchoice Greenchoice
5 5
Greenchoice 4,2 1046 https://www.greenchoice.nl/images/logo.svg